Според статистика, доволният клиент винаги се връща.

Факт е, че когато един клиент е доволен от стоката или услугата, която получава, той ще разкаже на поне трима свои познати, докато недеволния ще сподели с около десетина.

Изгодно ли е тогава да се работи некоректно?

Разбира се, че не.

Това е една от причините  в Център за професионално обучение  Интер Алианс да:

1. Се стремим към пълна удовлетвореност на клиента,

2. Организираме обученията, така че всеки един клиент да има достъп до тях – удобен график, изгодни финансови условия,

3. Предлагаме на своите клиенти и курсисти – професионално обучение и коректно отношение.

 

„ЦПО Интер Алианс е част от Обединена Обучителна група България“ – гаранция за качеството и професионализъм!

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.